update samt bilder

Oj va dålig jag varit på att uppdatera bloggen. Har varit jättebusy nu den senaste tiden och så har jag inte velat sitta vid datorn så fort man får en ledig stund. Jag har lite bilder soom jag lägger upp här nu från när vi var på TGI Fridays + lite andra blandade bilder. Lilla familjen mår bra. Alexander går på dagis som vanligt och trivs som fisken i vattnet. Jag är ledig inatt efter att ha jobbat mån o tis. Skönt att bara vara hemma med mannen o Nutti och mysa. Nu jobbar jag fre lör o sön. Men det orkar jag inte tänka på nu...nu e jag leeeeeedig!

Vill även passa på att gratulera Jenny Berg (min barndomvän) till er lilla flicka! Grattis Grattis Grattis fr oss!


Hmmm nu när jag skulle föra över bilderna så funkar dte inte av nån anledning...får fixa det en annan dag. Just nu orkar jag inte ta itu med det. Ska slänga mej i soffan o gosa ner mej under täcket med mannen min och kolla på favvoprogrammet Leila Bakar

Emilia och Sonny är just nu i Kroatien och har sej. Avis? Nejdå?! Varför skulle jag vara avis på dem när de solar, badar och dricker goda drinkar? Nix, jag vill vara i Sverige i regnet och bara bli blööööt....Skäms på er babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0