Världens bästaste Alexander

Nutti gillar att ha ett halsband på huvudet. Det var länge sen vi gjorde detta halsbandet, säkert 8 månader sen men han gillar det jättemycket. Vi gjorde 2 st, men det ena gav han till sin favvofröken Pia på dagis. Det andra håller han i stenhårt! Men det ska inte sitta runt halsen, utan på huvudet. E han söt eller vad?! Ja jag antar att det blir målade naglar, hästsvans och halsband när man ha en tjejig mamma:) Stackaren och pappa är det ännu m,er synd om som bara kan stå bredvid och se på hur jag omvandlar hans pojk haha. Nädå, skämt åsido, han e så liten, så målade naglar har väl alla barn nån gång, oavsett kön



Fint Nutti, fint!

Kommentarer
Postat av: sanna

Linda, jag har inte vågat berätta för Simon om alla halsband, målade naglar osv. Den dan han får tag på din bloggadress kommer sasha aldrig få ha annat än fotbollskor eller kamouflagekläder på sig =) saknar dig, snart byxel! puss

2009-06-23 @ 20:32:05
Postat av: svar till Sanna

oh mitt hjärta, jag saknar dej grymt massor!!

2009-06-23 @ 20:52:48
Postat av: Anonym

klart han ska ha ¨målade naglar och halsband, passar honom riktigt bra, Jätte trevligt att höra rösten ¨på dig idag :=)

Må gott!!

Kramis

2009-06-24 @ 15:40:25
Postat av: johanna

Stackars lilla kille. Mamma leder in honom på fel spår. Sebastian, fram med pistoler o svärd o gör en pojk av din son innan han är alldeles förstörd av morsan hans=)

Hoppas du haft en bra dag gumman. Saknar dig

Puss o kram

2009-06-24 @ 19:53:30
URL: http://busungarnasmamma.blogg.se/
Postat av: svar till Johanna

johanna, du e en kul prick. saknar dej määää

2009-06-24 @ 20:59:16
Postat av: camilla?

e det du camilla?puss

2009-06-24 @ 21:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0