Date med Ems, Leila, Emilia... you name it..

Igår när jag hade gått av mitt nattskift så hjälpte jag nutti på med kläder o skor för att sen åka med pappa till dagis. I vanliga fall sover jag ju alltid när jag har jobbat men idag skulle jag och Emila ta en fika för oss själva kl 09 i stan. Det var nästan folktomt och det var så lugnt. Inga butiker hade öppnat heller, sp vi möttes upp i Gallerian och satt där o insöp den lugna atmosfären med varsin latte (vad annars??). Fast Emilia är ingen lattetjej som jag så hon drack vanligt. Mne hon e go ändå:)

Efter fikat gick vi till The body shop och handlade lite grejer. Sen skiljdes vi åt och jag åkte hem och tog dte lugnt. Eller lignt kanske var fel ord. Jag städade hela ägenheten och fixade i min garderob. Gjorde ett halsband till mamma där det står MORMOR o FARMOR i lodrätt text. Det var en sån där vanlig bricka fast med ett mellanrum i mitten så är texten på varsin sida. Supersött. Gjorde äevn en minikedja av små tunna ringar och hängde fats ett hjärta som är kortare än den stanserade brickan. Hoppas hon blir nöjd.

Sen hämtade jag en trött och arg Nutti. Oj vad han var arg på mej. Mne han har alltid humör när vi ska klä på och av...sen gick vi hem och drack välling i soffan. Han MÅSTE ha just välling. Vi sitter i soffan och myser och tittar på Bollibompa och om jag har tur senare på kvällen kanske jag kan titta på Glamour 17.30 (inga vassa comments tack!) Jag e lost i den serien. Har sett den i många herrans år.

Sen gick vi ut o köket o jag ställde nutti på en stol och sen vispade han chokladpudding, men vi lät den aldrig stelna utan slevade i oss direkt ur bunken. HIHI mysigt! Han såg ut som en chokladtomte för mamma glömde sätta på honom hans lilla förkläde. Sen var dte bad och tandborstning och sen satt vi o myste lite o sen var dte vällingdags och sen natatde jag honom vid ca 20. Brukar inte lägga honom så sent men det råkade bli så ikväll. Han somnade fort och jag bar över honom till spjälisen. Men natten var inte lugn alls. Han vaknade ca 22.30 och skrek och ville inte alls somna om Jag la över honom i vår säng och då somnade han. Men vaknade igen vod 03.30 och ville ha mer välling??!! Sebbe gick upp o fixade det för jag var så så slut eftersom jag inte sovit på dagen efter jobbet. Jag var verkligen helt borta! Sen efter mycket om och men så somnade han och vi vaknade av att kl ringde 08.00, så då gick vi upp och han fick smörgås och yoghurt och mjölk. Sen bar dte va till dagis. Jag e ledig idag så jag håller på att tvätta och plocka lite här hemma. Tvätthögen stirrade på mej hela dagen igår också men jag orkade inte, så idag är dte tvättadag.

Ska äta lite lunch nu. Åter återkommer säkert senare idag om jag hinner, bye bye


Kommentarer
Postat av: Emilia

hej gumman! jag är inne i min kollektiva sväng, då jag vill göra allt tillsammans=) vill du tillsammansa med mig? jag kan vika om du stryker liksom=)

2009-03-03 @ 12:30:55
Postat av: Jenny K

Hej hej gumms,,, längtar efter dig,,tack för idag puss

2009-03-03 @ 12:56:16
Postat av: Linda till Leila

Hej Leila, jag stryker gärna om du viker. Det vet du! Jag älskar också tvåsamhet. Hatar ensamhet!!!

Pössss

2009-03-03 @ 19:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0