Diskutera inte barnfrågor med dom som inte har egna barn!

Det har jag lärt mej. Folk är så snabba med att komma med klychiga kommentarer om att man ska göra si eller så, säga att mej har det inte blivit nåt fel på och jag har gjort så som liten bla bla bla osv. Vad vet dom om moderskänslor???? Inte ett skit. Dom vet inte hur dte känns när ens starka moderskänslor tar över. Nej jag  kan tala om andra saker med er, men just när dte gäller saker som rör bebisar/barn så håller jag mej nog till andra föräldrar som VET vad man menar. Sorry jag vet att dte är i all välmening, men det är så här jag känner. Många tror sej veta allt mellan himmel och jord vad gäller barn och då har man inte ens EGNA kidz, hmmm
Vill jag ha era tips och råd så ber jag om det, annars går det bra att bara vara tyst...

Kommentarer
Postat av: Trollydolly

Tack för den;)

2009-03-17 @ 10:42:40
URL: http://trollydolly.wordpress.com
Postat av: Emilia Nell

mm... agree.

2009-03-17 @ 12:26:54
Postat av: sanna

oj så arg...

2009-03-17 @ 16:40:42
Postat av: johanna

HEj vännen. Vad har hänt?!

Ledsen att vi inte hann ses men dagarna var helt fullspäckade från 6:30- 02:00. Hoppas verkligen det kommer fler tillfällen, om inte annat så får jag väl ta tåget till dig=)

Ha de bäst vännen//Kram

2009-03-17 @ 21:45:01
URL: http://busungarnasmamma.blogg.se/
Postat av: Catharina

Nu är fröken arg ;)kram

2009-03-18 @ 16:52:24
Postat av: svar till alla

Haha, nej jag är inte arg, fniss, men ni vet vad jag menar va...sötisar

2009-03-19 @ 09:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0