En vanlig tisdag hemma hos lilla familjen

dagen har varit skön med vila och avkoppling för mamma medans Nutti var på dagis och pappa jobbade. Hämtade lillen tidigare idag fr dagis så vi hade det mysigt när vi kom hem. Kände verkligen att jag behövde em dag för mej själv, bara göra sånt som faller en in. Man måste fylla på sitt energiförråd ibland.

Har scrappat en hel del på det där albumet och jag är faktiskt nöjd med resultatet om jag får säga det själv. Får man skryta sådär om sej själv??? Hmmm, visst känns det lättare att säga negativa saker om sej själv än positiva..jaja, hur som helst så blev jag nöjd. Lägger kanske ut bilder på det när dte är helt klart!

Kvällen bestod av middag och lek, sen badade pappa och Nutti och sen var det läggdags för de båda grabbsen. Blev lite senare nattning idag men kanske har man tur att lilleman inte vaknar typ 06...DÅ e man seg kan jag säga! Men han e ganska ojämn, han kan vakna antingen 8.30 eller 05.00..fast det mesta är ändå nåt däremellan.

Mamma och pappa har kollat på Desperate Housewifes ikväll o myst i soffan. Ska lägga mej tidigt som jag brukar. Härom kvällen slocknade jag 19 då jag nattade Alexander. Har så svårt att hålla mej vaken när jag nattar.

Gick in på Skatteverkets hemsida och blev glatt överraskad:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))!!!!!! NICE!

Nu är dte sängen som väntar så jag ska masa mej dit. Var just inne hos min lille plutt då han var lite ledsen och då känner jag att han är helt genomsvettig. Pyjamaströjan är helt blöt??! Nu sover han i blöjan, men känns inte "feber-varm" utan bara svettig. Lille hjärtat.

Grattis Leila, kan inte säga att jag är förvånad!

NEJNEJNEJ, NU MÅSTE JAG LOGGA UT ANNARS BLIR JAG SITTANDES HÄR ALLDELES FÖR LÄNGE
Goodnight

Kommentarer
Postat av: camilla

va mysigt att ha en egendag, sj vabbar jag igen....

är lagomt trött på det nu.

Må så gott!!

Kramis Camilla

2009-03-25 @ 12:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0