Grillning med lilla familjen

Idag hade vi världens mysdag hela familjen. Dagen började med att jag och Nutti åkte till Liljeholmen och gick runt sjön. Det var skönt med en lång o uppfriskande promenad. Inte mycket folk ute då det var tiiiidigt på morgonen. Men vi njöt av lugnet, jag o min son. Pappa Sebbe var hemma för idag var det hans sovmorgon. Natten var dock inte så kul då Nutti var vaken i 2 tim mellan kl 03-05 och inte ville somna om. Gissa om jag var trött på morgonen...Jäkla Sebbe som kunde sussa vidare på morgonen:) Vi brukar ha varsin sovmorgon på helgerna och det är ju jätteskönt. På eftermiddagen så grillade vi på utegården där vi bor. Det finns en fin grillplats som man kan vara på och jämte så finns en liten lekpark. Nutti var dock inte så intresserad av korven utan mest brödet som han åt av redan när vi hade installerat oss där så när korvarna var färdiggrillade så ville Nutti hem...

Osminkad mamma i friluftskläder med Nutti

Nussen o tutten hänger med i vått o torrt

Kommentarer
Postat av: Em Nell

Vad mysigt. Men jag hajjar inte det där med korven. Korv är godare än bröd. Jag måste ha ett ordentligt snack med din son. Å andra sidan är han eko-smart. Hmm. Måste vara det. En miljövänlig son. haha, han går gratis in genom tullarna.

2009-03-16 @ 21:11:15
Postat av: Em igen

PS. en osminkad Linda är lika vacker som en sminkad.

2009-03-16 @ 21:12:43
Postat av: svar till leila

sötis, du förgyller mitt liv!!!

2009-03-16 @ 22:52:04
Postat av: Jessica

Visst är det härligt att göra såna saker med familjen, tyvärr har vi varit dåliga på det sista tiden,har bara varit kalas kalas hihi ha det så bra där uppe i storsta´n kram

2009-03-17 @ 07:00:41
URL: http://jsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0