Jobbar inatt

Inatt ska jag jobba, likaså imorgon natt. Det är min helg nu. Skulle egentligen jobbat på söndag också men tagit föräldraledigt då dagis är stängt på måndag.

Hoppas ni alla har en mysig fredagskväll. Har alltid lite smått ångest då fredagskänslan kryper på en. Alla som är lediga, springer på Systemet, handlar god mat i affärerna, hyr filmer osv..då känns det väligt piss att veta att man ska jobba. Men när jag går av på måndagar så känns det ju nice att få gå hem o sova när alla morgontrötta filurer sitter o sover på tunnelbanan på väg till jobbet och en ny arbetsvecka startar.

Nähå nu ska jag äta lite kebab och sen är det duschen och sen är dte jobbet som väntar..hoppas natten blir LUGN!!!!

Kommentarer
Postat av: johanna

Jag vet hur tråkigt det är o jobba helgen=(

Hoppas det blir lugnt så du orkar kliva upp imorgon i någorlunda tid=) Hälsa familjen o ha de så gott

KRAMIS

2009-03-20 @ 19:33:59
URL: http://busungarnasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0