Ledig dag

Idag är jag ledig och det är såååå skönt! Igår kväll hade vi en myskväll när Nutti somnat och vi slappade framför tv:n och kollade på Desperate Housewifes som vi spelat in fr föregående kväll då jag jobbade. Sen kollade vi på Leila på Landet. Kl 22 gikc jag o la mej och sov såå gott. Nutti hade vi burit över till spjälisen när han hade somnat efter nattningen. Jag undrade hur dte skule bli inatt om han skulle vakna igen men han blev bara lote ledsen då han tappat nappen o hittat den ett par ggr under natten. Han somnade lugnt om i sin säng o jag kunde sova vidare. Underbart skönt måste jag säga!! Kl 07 var jag pigg o utvilad så jag gick upp o åt frukost och tog en lång dusch och sen var jag redo att göra morgonbestyr med med lillen. Han sov fortf då jag steg upp. Han o pappa fixade välling när jag kom ut fr badrummet och sen rullade det på.

Nu sitter jag här och bara surfar på nätet, läser såklart alla mina vänners bloggar. Kul!!
Tog kort på lite krokusar på vägen hem fr dagis. E våren på g?

Kommentarer
Postat av: Catharina

Det snöade för ca 10 min sen här =) vinter igen hahha. Kram

2009-03-19 @ 11:26:15
Postat av: svar till catta

ja jag såg det förut, fan, jag som hoppades på våren..men det e nog inget som ligger kvar hoppas jag!!! Nu har det upphört iallafall..solen skiner, kram

2009-03-19 @ 12:11:05
Postat av: bob

Yes, våren är på G, har varit soligt 2 dagar nu och ... jaa, I'm loving it! =)

2009-03-19 @ 13:41:13
URL: http://boberi.wordpress.com/
Postat av: bob

Yes, våren är på G, har varit soligt 2 dagar nu och ... jaa, I'm loving it! =)

2009-03-19 @ 13:41:29
URL: http://boberi.wordpress.com/
Postat av: svar till bob

det räcker med ett inlägg av samma slag hjärtat...

2009-03-19 @ 14:40:16
Postat av: Jonna

Snö eller inte, Det är officiellt vår, SNAPS har öppnat sin uteservering ;)

2009-03-19 @ 17:41:22
URL: http://getyoursexyon.blogg.se/
Postat av: Emilia

Hej Fina. Tack igen för din FINA present! M. trodde det var från Sonny först o blev sur.. men sen tyckte han det var fint när jag sade att det var fr dig=)=)

PUSS

2009-03-20 @ 16:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0