Leila (Emilia) och Kiril

Jag vill tillägna detta inlägget till er! Jag fattar inte hur vi alltid kan ha så trevlig VARJE gång vi ses. Det blir liksom aldrig tråkigt!!!! Normala människor med flummig humor *me like*. Vi kompar varandra så bra och jag älskar er!! Tänk att vi träffades 2 ggr i veckan nu. Inte illa med tanke på alla våra missions vi har just nu....inträdesprov, pluggande och jobbande. Men vi fick till det! Ni är inte bara vänner, utan mer som familj. Vissa vänner byts ut mot andra men en del vänner består och jag är så glad att NI gör det. Love you babes!

PS! Tack Kiril för att du ställde upp i torsdags!!!!! Dej kan man lita på i vått och torrt!


Kommentarer
Postat av: Emilia Nell

haha, tillskillnad från mig som fetmissade att ringa o väcka dig=) men du e ju i mitt hjärta hela tiden, när inte i tanken liksom=D

2009-03-16 @ 21:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0