Lunch hemma hos Kiril

Sitter nu hemma hos Kiril o chillar i soffan o väntar på att maten ska bli klar. Blev lovad lunch så det ska bli gott. Har varit på viktiga ärenden idag på morgonen efter att jag lämnat Nutti på dagis och sen kl 16 ska jag på opanerat nattmöte på jobbet och sen hämta Nutti på dagis och sen möta upp Sebbe i centrum och lämna över sötnosen till pappa och sen tillbaka till dagis på föräldramötet. Idag är jag busy busy! Stackars Nutti som får vara på dagis läääänge idag:(

Igår hämtade jag honom dock tidigt så vi gick till en butik som säljer Lundemyrnappar så vi handlade hem ett gäng. Alltid bra att ha hemma. Annars blir det...vad ska jag säga......hmmmm...... KRIS!!!!

Efter affären så hittade jag ett konditori som vi fikade på. Inte nån hög mysfaktor där inne men dte var gott och mysigt att ha lite qualitytime med lille darlingen. Kul att inte bara gå direkt hem direkt fr dagis. Sen när vi kom hem så lekte vi och busade. Jag hade huvudvärk, men det gick bra. Sen kom Ems, leila, Emilia you name it och skulle hämta lite Cocillana för sin hosta. Jag har hur mycket som helst hemma så jag delar ut till de som vill ha hihi. Nejdå, men jag köpte en stor flaska när jag var sjuk och sen har Nutti en flaska. Dunderbra!!!

Emilia stannade o leke lite med Nutti så jag kunde koppla av lite så huvudvärken skulle gå över. Sen åt vi lite mat och hade det mys! Sen åkte hon o jag borstade tänderna på lilleman och nattade honom. Jag visste att jag skulle somna vid nattningen för jag var helt slut och mycket riktigt så slocknade jag. Vaknade inte ens när Sebbe försökte få liv i mej när han kom hem fr träningen. Vaknade dock 23.30 och gick ut o tog en cigg och sen borstade jag tänderna och la mej igen.

Nutti hostade en del inatt men annars sov vi gott.

ha det alla sötisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0