Mammaledig

Skulle egnmetligen jobbat i söndags men tog föräldraledigt då dagis var stängt igår. Härligt att slippa gå till jobbet i söndag! Tack för att det finns föräldradagar att ta ut!!!!

Gårdagen gick fort. Alexander sov ända till 8.15 typ, så jag steg upp innan honom. Sen gick vi ner till centrum o handlade lite lunch som jag bjöd min fina Emilia (leila) på när hon kom hem till oss. Det blev tagliatelle med krämig laxsås. Jag älskar lax!! Så underbart fräscht o gott!

Sen sov Nutti middag och jag o Leila satt o pratade och hade det trevligt! Hon är en sån person som man skulle lita på att lämna sitt barn till ett par tim utan att oroa sej det minsta. Underbar med Alexander!
Vi drog senare och tittade i affärer och fikade. Mysigt. Sen åkte jag o Nutti hem och lekte och gosade. Han hade massa energi i kroppen den lille parveln efter att suttit i vagnen en hel del under shoppingrundan:) SÖTNOSEN!

Nu har jag en heldag för mej själv. Gjorde rödspätta som jag dubbelpanerade och till det en vit sås och potatis. Blir nog mums för en hungrig liten mage efter dagis..

Köpte lite scrapsaker igår till ett nytt album till lilleman som jag arbetar med.

Ska scrappa lite nu men jag vill också passa på att önska Lelia ett stort lycka till idag!! Och ett jättestort Lycka till du fina Kiril som flyger till London imon!!! Framgångsrika bitches!

Love you loads!

Kommentarer
Postat av: Leila och Kiril!

Vi älskar Dig!

2009-03-24 @ 16:43:31
Postat av: svar till Leila och Kiril

Känns så skönt att veta att ni gör det! Älskar er också, hur mycket som helst!!! PUSS

2009-03-24 @ 22:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0