Operation på mamma Linda

Ja nu har jag gjort det!! E så nöjd att jag fixade det och jag hoppas det kommer blir snyggt! Va ju lite läskigt och ont gör det. Det ingreppet gick på ca 30.000, vilka pengar va??!!

Idag ska jag träffa lite söta vänner och ta en fika i stan. Pappa tog Nutti till dagis och hans favvofröken Pia är där när han kommer så han bir säkert superglad att träffa henne. Den kärleken är ömsesidig säger Pia:) De har ett speciellt band de två hönorna:)))

Blir lugnt i hegen, hoppas på att få träffa min barndomsvän Johanna som är uppe i Sthlm över helgen. Om tid finns vill säga. Hon hade ett busy schema. Ska även ut på stan lite och kolla på kläder och jacka om jag orkar.

Men idag chillar jag lite och bara äääääär.

Hoppas ni får en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Pärlan

Hej Vännen! Hoppas allt är bra, vi har det bra med nära och kära men det är jobbigt... =( Kraaaam

2009-03-13 @ 17:15:46
Postat av: Jonna

Vad har du gjort för op??

2009-03-13 @ 18:19:06
URL: http://getyoursexyon.blogg.se/
Postat av: svar till Pärlan (Miafia)

hej sötis, jag saknar dej. Stockholm är tomt! Hoppas du snart mår bättre även om det känns avlägset för dej just nu. Jag finns här ska du veta! Pussa på Jonathan fr oss också!!!

PUSSAR I MILJONER!

2009-03-14 @ 10:52:25
Postat av: Anna

Vadå operation?? Fattar nada?

PUSS min fina vän och halsbandstillverkare.

2009-03-14 @ 21:26:56
Postat av: camilla

men linda va har du nu lyxat på dig?? du måste ju skirva och berätta ;=)



Hoppas ni har haft en bra helg!



Kram Camilla



alvina skickar en puss till Alexander ;=)

2009-03-15 @ 07:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0