Skaparlust

Sitter här och filosoferar. NOTERA KLOCKSLAGET!! Jag har nu fått tillbaka inspirationen till att scrappa igen. Har lagt det lite på hyllan då jag inte kan skapa när jag är trött och helt slut. Det funkar kanske för en del men jag måste ha viljan annars blir det inget bra och jag blir bara missnöjd med det jag åstadkommit. Men nu har jag känt att styrkan o motivationen är åter, så när jag blir ledig fr jobbet nästa gång så sätter jag fart. Har lite idéer på vad jag skulle vilja göra skapa och ser fram emot att sätta igång.

Halsband gör jag fort farande och har fått jättemycket positiv feedback. Tack raringar och hoppas ni är nöjda. Jag har just nu även fina hjärtan som jag kan stansa in på, supersött!

Inatt var vår son vaken en hel del och mamma och pappa var gaaaanska trötta på morgonen när dte var dags för dagis. Men Nutti han var full av energi. Kan man få lite av den varan tack! Vet inte sist som jag fick sova en helnatt utan störningsmoment och sova tills man vaknar av sej själv...avis på mina vänner som har den möjligheten, även att jag vet att jag aldrig skulle byta bort alla sovmorgnar i världen för det liv jag har nu.


Kommentarer
Postat av: camilla

Sova det hinner vi göra sen :=), håller me dig att våta ögonstenar det är det bästa som hänt oss.



Skönt att höra att du börjar få krafter kan du hitta lite till mig me.

Kramis

2009-03-17 @ 06:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0