♥ Till oss mammor ♥

En massa kärlek till alla fina starka mammor där ute som kämpar med jobb/matlagning/städ/tvätt/att vara en bra flickvän/fru/att vara en närvarande och kärleksfull mamma. Allt på en och samma gång. Ni är bäst, glöm aldrig det!!!



Jag har gjort två nya halsband som jag har skickat iväg. Ett till Pernilla och ett till Anna som båda kommer fram idag för hoppningsvis. Hoppas de blir nöjda. Jag har fått fler beställningar men känner lite att jag inte har tid. Hade tänkt sluta göra namnbrickorna men efterfrågan är ju stoooor, så jag kanske gör dte lite mer i halvfart. VILL ni beställa så hör av er. Jag fixar det självklart! Ska köpa nya brickor då min vän Helena ringde för 2 min sen och vill ha två st namnbrickor med sina barns namn på. Har man barn så är det ju fantastiskt att ha deras namn så nära hjärtat hela tiden.


Kommentarer
Postat av: johanna

Tack för pratstunden idag vännen. Alltid lika skönt o prata med dig. Ska försöka ordna så vi kan få ngn timme o snacka när jag är uppe i stora staden bland er 08:or=)

KRAM

2009-03-11 @ 13:08:39
URL: http://busungarnasmamma.blogg.se/
Postat av: camilla

visst är vi underbara vi mammor/kvins ;=)



må så gott!!



Kram Camilla J

2009-03-11 @ 16:06:53
Postat av: Ems

det är inte så jävla lätt å vara vanlig dödlig omamma heller. guldstjärna till oss också.

2009-03-11 @ 17:12:13
Postat av: Nilla

Tack för det fina halsbandet!/Kram Nilla.

2009-03-11 @ 18:57:01
Postat av: sanna

efterlyser fler sashabilder!!!!

2009-03-11 @ 19:07:29
Postat av: Jenny

Gumman, jag vill ju åxå ha ett sånt där halsband,,,

Vi kvinnor e bäst jao,, hur skulle annars alla våra män klara sig utan man rena kläder o en massa mys??? ahhaa



Kärlek från mig till dig,, NÄR ses vi? Börjar få abstinens nu,, eller har väl haft det i typ 1 år snart,, hahaha LOVE

2009-03-12 @ 10:16:09
URL: http://eamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0