Tillägnat min mormor på hennes födelsedag 2/3

Igår den 2 mars fyllde min käraste o bästa mormor år! Hon finns i himlen men kommer alltid finnas med mej så länge jag lever. Hon rycktes bort från mej helt plötsligt när jag låg på BB 2007 och hade fått Alexander. Hon hade fått veta massa info under de olika skeden under de 8 måander han fanns i min mage (kom ju 1 månad för tidigt) Mormor har följt min graviditet från början till slut. Vem tror ni jag ringde när vattnet gått??? Mormor såklart! Hon hade planerat att komma upp till stockholm på helgen från Kalmar men ödet ville annorlunda. Ödet tog henne till en annan plats samma dag som hon skulle åkt till mej och träffat sitt barnbarnsbarn. Exakt en vecka efter att Alexander föddes så somnade mormor in efter en stroke och jag hann aldrig säga hej då. En av mina absolut värsta perioder i mitt liv. Den andra var när min morfar somnade in. Jag hann dock ta farväl av morfar och det är jag så glad för. Men hann aldrig med dej mormor..Ni kommer båda alltid att fattas mej och jag tycker att livet kan vara grymt orättvist. Men vi hade många många fina o oförglömliga år tillsammans mormor och morfar! Jag är så tacksam för att ni båda vakar över det käraste jag har, Alexander, och ser till att han alltid är trygg. Morfar gick bort när Alexander kom till och mormor gick bort när han föddes...Klart de hade ett finger med i spelet, båda två..Jag älskar er nu och för alltid!!!

GRATTIS FINASTE FINASTE MORMOR 2/3!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Ems

fint skrivet. och tack för ditt svar på förra inlägget. ring så fort du vill ha sällskap. jag hänger som sagt gärna bara o gör allmänsysslor tillsammans. sånt är coolt.

2009-03-03 @ 23:10:25
Postat av: Trollydolly

Jag vet hur det känns. Min älskade Pappa dog den 11 Feb förra året. Det har varit ett tufft år och det är alltid lite extra tungt på speciella dagar som födelsedag, dödsdag och namnsdag. Även på min egen födelsedag. Det kommer ju inget samtal från Pappa.



Kramar

2009-03-03 @ 23:46:27
URL: http://trollydolly.wordpress.com
Postat av: Catharina

Tänker på henne också =) hon kändes som en mormor för mig med. Kram

2009-03-06 @ 19:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0