Trotsålder

Snö snö snö...Jag vill ju ha våååååår!!!!!!!!!! Trodde våren var på gång och jag såg verkligen fram emot att klä mej i tunnare kläder och kisa upp mot en värmande sol, men icke! Nu är dte flera dm snö här och mer kommer det. Visst kul för barnet, men va sjutton. Jag som köpte tulips för att jag ville välkomna våren men det får visst vänta.

Min svärmor sa att hon alltid handlar grönt inför våren och jag har alltid tyckt mindre om den färgen men nu känner jag att det har släppt. Jag har köpt 2 st nya gröna ljuslyktor och en grön härlig vas från MIO. Superfin att ha mina tulpaner i.

De senaste dagarna har varit lugna. Alexander har varit hemma med mej måndag och tis för jag e långledig och han har varit lite hostig på nätterna så vi har sutti o sovit i sängen. PÅ dagarna har dte varit bättre. Vi har städat och tvättat och lekt här hemma. Var även inne i stan och träffade Hanna och Willemannen och fika på Coffehouse. Det var så kul att se de två små vännerna leka. Wille och Nutti har alltid älskat varandra och kommer jättebra överens, ändå sen de var spädisar. De charmade alla på fiket:=)

Nutti har börjar i nån trosålder nu tror jag (utöver hans envisa humör). Han trotsar på ett annat sätt nu. Om jag säger nåt till honom så säger han OFTA: Näe

När jag pussar på honom o inte kan få nog så säger han: Näe tluta (sluta). OHHHHH jag bara dööööör. SÅ SÖT HAN ÄR!!! Han säger oftare "nej" till saker nu. Haha hur ska detta sluta? Vet ju att trotsåldern kommer men man kan väl aldrig vara riktigt förberedd...

Idag ska jag på APT-möte på jobbet kl 13 så nu chillar jag lite här hemma innan det är dags att åka..

Kommentarer
Postat av: Willes mamma

Tack vännen för den trevliga fikan!!!! HAde så roligt, speciellt att se våra prinsar leka tillsammans smat att umgås med dig och snacka om allt och inget.

Snart får ni komma och leka hos oss i Farsta...

Puss och kram

2009-03-11 @ 21:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0