En helveteslång lista

Lovar du att vara ärlig? Ja

Du heter: Linda Emma

Smeknamn:  Coffee (av Sebbe)

Låt som när du är ledsen sörjer till?: kan inte komma på nån just nu
Beroende av: Latte, Nikotin och Kärlek

Vad tror folk om dig?: Att jag är snäll o omtänksam
Stämmer det?: Ja det gör det

Vad får du oftast komplimanger för?: Mina ögon och vita tänder

Vad säger du för att imponera på någon?: Oj den var svår..pass

Hur imponerar man på dig?: Med skön humor och snällt hjärta

Brukar du skratta för dig själv?: jajjamensan

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: No. London
Var bor du?: I den stora staden Stockholm

Trivs du där?:  Jättebra!
Äger du några converse: Jadå, 3 st, rosa, röda och vita

Sprit, cider, vin eller öl: Vin

Brukar du bli för full: Nej dte var länge sen nu

Vad har du för mobil operatör: Comviq

Är du allergisk mot något: Avokado, kiwi och elaka människor

Har du haft sex idag: Nix

Hur svarar du i mobilen: "Hej det är Linda"
Vem ringde du senast?: Min vän Kiril

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att han varit i London
Antal timmar sömn inatt: 8 tim

Sov du ensam: nej, med Nutti och min mamma som är på besök. Sebbe sov i soffan :)

Brukar du komma i tid: Försöker att komma i tid, men svårt att passa tider sen man fick barn

När mår du bra: När jag är med min lilla familj
När blev du fotad senast: I torsdags av Jennifer

Hur känner du dig nu: Trött, men glad

Vanligaste färg på dina kläder: Mycket rosa, svart och grått
Vad tycker du om fötter: Gillar INTE fötter, förutom Alexanders
Vad saknar du: En större lägenhet

Hade du en bra kväll igår: Ja mycket

Favorit dryck på morgonen: Latte

Rakar du benen: Jaaaa, hatar orakade ben

När brukar du oftast gå och lägga dig: ca 22.00

Är du blyg?: Nej, inte särskilt

Sysslar du med någon idrott: Nej, men man kanske borde..?

Vill du hellre ha mail än brev: Mail är smidigt men brev är personligare
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja dte gör jag!

Har du spytt offentligt: Jo det har man ju gjort

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ha sex förmodligen

Är du nöjd med ditt liv: Ja, självklart!

Är du bortskämd: Ja det måste jag nog erkänna

Vad gör du i morgon: 4-årskalas hos Nuttis kusin Lova

Vad är det värsta du vet?: Pedofili!!! och djurplågeri!!

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Jag slösar inte, jag unnar mej det jag vill ha
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Inte nån speciell

Vad längtar du till?: Våren och sommaren

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja, tack för att ni finns

Vad använder du för shampoo?: Matrix Amplify

Vad är det finaste du fått?: Min son Alexander ♥

En speciell dag du minns: När min son föddes♥

Tycker du om någon just nu: Ja det gör jag

Du samlar på: Album som jag scrappat

Gröna eller röda äppeln: gröna

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Nån vän, mamma el svärmor beroende på vad det gäller såklart!

Gillar du golf: Nej absolut inte

Vilken tid gick du upp idag: 10.20

Har du sovit i din egna säng inatt: Jepp

Har du strumpor på dig nu: Nej

Är det okej att gråta: Alltid!

När grät du senast: i söndags
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Kontantinsats till större lägenhet
Bär du glasögon eller linser: Nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej

När går du upp ur sängen en helgmorgon: Om jag ej har sovmorgon blir det ca 07 (Nutti rules)
Har du piercing: Hål i öronen, haft piercing i naveln och näsan i min undom

Vill du gifta dig: Känns inte som ett måste (kärlek för mej är inte ett papper eller en ring)

Vill du ha barn: Ja, 1 barn till

Solar du ofta: Nej är redan chokladbrun
Är du bra på att laga mat: I´m learning nu när jag måste
Är du flygrädd: nej, har arbetat som flygvärdinna

Hur vig är du: Haha inte så vig tyvärr

Är du musikalisk?: Nej

Vad dricker du helst när du är törstig: Coca cola Zero eller mjölk

Vilken är din favoritglass: Sandwich

Tror du på ett liv efter döden: Ja

Tycker du om sushi: Ja ibland kan det vara gott men blir aldrig mätt av det

Vad äter du helst när du ser på film: choklad

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej

Har du tandläkarskräck: JAAA

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska (jobbar natt)

Vilken ögonfärg har du: Brun

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja uss det har jag....
Biter du på naglarna:  ja tyvärr

Röker du: Ja

Hur ofta tränar/motionerar du: hur var frågan?

Senaste låt du hörde: Humans med The killers på Spotify


Kommentarer
Postat av: sanna

När blir fråga 70 uppfylld? =) kraam

2009-03-28 @ 16:55:16
Postat av: Trollydolly

Men Linda! Du som var så duktig och slutade röka ;) Kram på dig

2009-03-30 @ 00:58:00
URL: http://trollydolly.wordpress.com
Postat av: Leyla

Äger du 3 converse, eller äger du sex? =D

fundera på den du=)

2009-03-30 @ 20:24:01
Postat av: Jenny

Gumms,, roligt att läsa alla dina svar,, Brukar inte alls gilla sånt men dina svar var verkligen roliga,, hihi ;)

När ska vi ses??? O detta är inte bara en fras jag frågar så här bara så här för att fråga något,, saknar dig o tycker det var absoluuuut alldeles fööör länge sedan vi träffades nu.

SAKNAR dig..



Puss från din vän

2009-04-01 @ 13:15:14
URL: http://eamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0