Vi har en riktig Stockholms-kille till son!!!

Hej och hååå, idag har jag o Nutti ägnat oss åt hans favvosyssla. Vi (läs Alexander) vaknade vid 06.10 och det var bara att snällt gå upp. När klockan var ca 8.00 så klädde vi på oss och åkte bussen en station och sen tog vi t-banan till Liljeholmen o gungade en stund. Vagnen hade vi lämnat hemma. Sen skulle vi åka in till t-centralen och köpa lite mellis på Pressbyrån. Vi bestämde sen att att ta t-banan vidare till S:t Eriksplan där min goda än Cecilia bor. Vi köpte lite fikabröd och hade det mysigt hos henne. Sen bar det av med T-banan hem igen. Vid det laget så var Alexander inte på det bästa humöret. Men oj va vi åkt tunnelbana idag, i flera timmar. Han tycker det är så kul. Kan säga att det var inte många som var på tåget vid 8.30 en lördagsmorgon:) Men vi hade en mysig åktur. I somras när vi kom hem fr USA så blev Nutti helt till sej när vi kom hem til Sthlm och han fick se t-banan. Han blev helt vild. Likaså om vi varit i Kalmar/Öland och hälsat på och sen kommer hem till sthlm och ska åka t-bana. Vilken storstadssyndom alltså

Senare på eftermiddagen träffade jag och Emilia vår sötisKiril och hängde hemma hos honom. Vi käkade godis och annat snacks. Sen åkte vi hem och jag håller nu på att tvätta. Men ångrar lite att jag började tvätta då jag e jättetrött och måste ta hand om allt sen...Eller så hänger jag bara upp det på torkstället och skjuter upp dte tills imorgon, även att jag hatar att inte slutföra tvätten ordentligt. För man har ju inte mer lust att fixa det imon va??

Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Leila Leyla

nä nu jävlar är jag ingens Leila längre!! haha, sötis. du är så fin. ses imorgon hoppas jag. phuss phuss.

2009-03-10 @ 14:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0