London town

Vi sov ganska länge på morgonen, typ fram till 12 och sen var vi och handlade lite mer proviant:) Vi begav oss ganska sent in till London från Rochester. Vi gick på Primark, det billiga varuhuset. Jag köpte en skinnväska, ett par skor, saker från Body Shop, smycken mm mm. Vi gick och åt Sushi på ett superhärftigt ställe och det var jättetrevligt. Sen gick vi runt på Londons gator och vi var ju såklart tvungna att gå till ett av alla Starbuck. Vi hittade ett mysigt Starbuck och satt där och tramasade och skrattade hysteriskt. Jag beställde först, tog en cornflakeskaka och till den en stor och krämig latte med hasselnötssyrup. Det vara bara det att kassörskan missförstod mej. Jag sa att jag ville ha en latte på enkel espresso med hasselnötssyrup i en STOR mugg. Hon gav mej min kaka och en stooor mugg med en skvätt vätska på botten. Jag skakade på muggen och sa: Am I gonna do the latte myself? Hon stirrade på mej som om jag vore galen och sen fattade hon att jag menade en stor latte på enkel espresso. Hon hade gett mej en enkel espresso i en stor kopp. Vi höll på att dö av skratt. Vi satt där inne och mös ganska länge och sen gick vi och såg lite sevärdheter.

Vi köpte mer proviant i en liten butik och sen åkte vi hemåt. Vi var den natten vakna ill 06.45 och spelade musik, rökte och dansade. En lika helkul dag/kväll/natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0