Nu (äntligen) har jag uppdaterat i flera olika inlägg

så bara scrolla ner till det sista inlägget ni läste senast så finns det flera inlägg som jag skrivit ikväll. Jag ska lägga in bilder från London också men just nu så  ska jag mysa ihop mej med min prins i soffan. Vi har haft jättehärligt ikväll. Hämtade hem sushi och myste och nu har vi tänt ljus i hela lägenheten. Sebbe har just kollat på nåt dåligt program så därför satte jag mej här. Men nu ska vi kolla på en film vi hyrt...ha det så bra mina vänner och jag ska nu uppdatera mej lite mer men har helt enkelt inte haft tid eller lust att sätta mej att skriva mass-inlägg men nu kan ni gotta er ett tag:))

Ha det bäst och trevlig helg! Jag börjar nu min långledighet på 10 nätter och jag älskar det!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0