Pappa på besök

Igår hängde ag och Sasha med våra fina vänner Julian och Emilia. Vi fikade på vårt stammisfik och sen gick vi hem och fixade lite för pappa och Anita kom sen igår och ska stanna hela helgen. De bor på hotell då vi inte har så mycket grejer just nu med tanke på flytten. Vi åt middag på kvällen sen när Sebbe kom hem. Vi tittade lite på Idol och sen åkte dem till hotellet och jag och Sebbe kollade lite på tv och myste i soffan. Sasha tyckte det var så mysigt att träffa morfar och tvärtom:) Sebbe spelade datorspel senare på kvällen och ville inte mysa med mej så jag satte mej vid datorn o skypade med Kiril. Vi var uppe jättesent både jag och sebbe inatt...kunde inte sova..

Idag ska vi möta upp pappa, Anita, Gustav och Lova in stan och gå ut o äta middag. Jättemys! Jag är ute efter ett rött armband i hårdplast. Har en svart klänning som jag tänkte skulle piffas upp med ett rött tjockt armband. Måste in på Panduro också o köpa brickor till ett halsband som jag ska göra inför en beställning..

Nu ska jag återgå...so long!

Kommentarer
Postat av: Jennie

har ni bytt namn på er son?

2009-11-21 @ 17:34:05
Postat av: Linda

hej, jennie, nejdå, det har alltid varit Sasha men jag har inte riktígt gillat det smeknamnet men nu har dte bara blivit så...

2009-11-21 @ 21:16:43
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0