Restaurangbesök med pappa

Idag var jag helt otroligt seg på morgonen. Jag var uppe alldeles för sent och jag vet inte hur jag tänkte...kunde inte somna även när jag väl la mej i sängen. Tror jag somnade runt 04...kanske börjar bli en äkta nattjobbare...

Sasha vaknade kl 07.15 och jag var ju helt död. Det var Sebbes sovmorgon och jag försökte in i det längsta hålla kvar lillkillen i sängen men sen tog Sebbe honom o jag somnade om, tack darling! Sen var vi hemma på förmiddagen och det sovs middag. Sen bar det av till city för att möta upp pappa, Anita, Gustav och Lova. Vi gick och åt på TGI Fridays (ja jag vet, jag är galen i det stället) och åt ribs med pommes. Mysigt! Tack pappa!

Strosade sen runt på stan och tittade i affärer innan vi till slut skiljdes åt. Jag o Sebbe hyrde film: Johnny Mad Dog. En hemsk film som det vände sej i magen på...men tyvärr alltför verklig..

Nu har jag hamnat här och Sebbe kollar på fotboll. Sasha somnade runt 20 och sussar nu gott i sängen. Imon ska vi fortsätta packa ner i kartonger. Har varit lite stiltje med den saken men imon kör vi igång igen. Lägger in en bild på mej i brist på annat :)
 


Kommentarer
Postat av: femman

En bild är alltid trevligt! :-)



SÅ jobbigt med sömnlösa nätter... :-S



KRAM på dig tjejen!

2009-11-24 @ 09:12:44
URL: http://femmanfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0