svininfluensan

....men dte gör inget för min del för jag e långledig:) Jag har haft en del som jag har fixat med idag. Ringt ang dagisplats till Sasha, pratat med mäklaren, dammsugit samt suttit lite och degat på Facebook:) Vädret är inte det bästa men man får se det så att man får vara hemma o mysa och ha det gos med familjen.

Har även kollar upp vaccin och det är slut överallt. De skulle fått in för 2 veckor sen men inget har kommit. Skulle höra av mej imorgon efter lunch till BVC. En på Sashas avd på dagis har fått det så nu får de trolla på BVC. Finns ett BVC i närheten som har vaccin, men de tar bara emot de som är inskriva där. Så jäkla dumt alltså, varför göra skillnad på barn liksom...Här där vi bor får vilka som helst komma dit just för att det inet är nån skillnad på barn och barn..

Nu längtar man ju till flytten hur mycket som helst. Härligt att inreda sitt nya hem. Vi får ju även fira jul där också. hade inte känts alltför kul att fira den i gamla lägenheten när man ska flytta så snart inpå. Men nu får vi som sagt var fixa allt sånt i vårt nya fina hem...

Nu ska jag ta en huvudvärkstablett och hoppas på att huvudvärken ska försvinna. ha det fint !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0