vet inte vad jag ska ha för överskrift på inlägget...

Idag har jag varit på utvecklingssamtal på dagis. Gick hur bra som helst och vår lille Sashis är så duktig och utvecklas så fint. Vår lille trollunge (som då och då driver mej till vansinne). Men skulle inte vilja vara utan det en enda dag (eller jo, trotsåldern vill jag ju slippa kanske hihi)

Idag har dte inte hänt så mkt. Har mest tagit det lugnt, kollat på TV-shop som värsta klimakterietanten:) Men det var skönt. Ska packa ner lite kläder ikväll så man får undan lite och inte skjuter upp allt till sista dagen innan flytten.

Funderar lite på vad jag ska fixa för middag, det finns ju pannkisar sen igår och det var ju väldans poppis. Han är ju lite svår med maten så jag lagar bara dte jag vet att han gillar.

Imon kommer pappa och Anita på besök och stannar över helgen. De ska bo på hotell då vår lägenhet saknar det mesta just nu när vi packar ner saker. Men imon blir dte middag till dem när de dyker upp...funderar lite på vad jag ska ha till dem...Pappa hatar fisk så det går ju inte men kanske tacos? Jaja det löser sej. Det ska bli kul att se lilla pappsen igen...

Nu ska jag återgå, ha det fint !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0