Är jag trött så säg..

Just nu händer det jättemycket i våra liv...mycket spännande på gång och jag ska berätta när allt e klart...jag e helt slut nu, likaså min älskade Sebbe. Det tar på krafterna att söka nytt hem:)

Jag e på jobbet och fryser, känns som jag håller på att bli sjuk, men jag vet att det är för att jag inte har sovit ikapp...för lite sömn gör vem som helst trött och frusen...men just nu så finns det ingen tid tyvärr och jag får ta igen det snart (hoppas jag).

E nu på jobbet och tänkte kika in på lite andras bloggar men vet inte om jag orkar sitta framför datorn så länge...känner att detta inlägget mest handlar om min trötthet, men det e så det e just nu...It´ll get better..

Lille nutti utvecklas hela tiden och vi är så stolta över honom. Han är en bestämd ung man som vet vad han vill :)
Han kan läsa många ord som han ser på olika saker eller som vi skriver upp. Han räknar till 16 och lär oss nya sånger de sjunger på dagis..sötnöten!!!

Jag längtar tills på fredag jättemycket. Då ska lilla familjen vara hemma och mysa och ha det riktigt gott..bara njuta av att vara tillsammans och äta och dricka gott. Helmysigt!

Nu avslutar jag för idag...ha en skön natt med mycket sömn...ni kan ju snarka åt mej också där ni just i skrivandets stund nu ligger på era fluffiga kuddar och under mjuka varma täcken...avis? Nejdå, jag föedrar hellre en dragig och kall korridor/kök att spendera natten i.....haha


Kommentarer
Postat av: femman

Låter som det ska bli en skön fredag full med fredagsmyyys :)

2009-10-22 @ 12:46:22
URL: http://femmanfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0