Bamse och Brummelisa

Alexander har börjat kolla på barnprogram på datorn, han gillar inte utbudet av Bolibompa varje dag...han tycker om Fåret Shaun och det visas väldigt sällan (iallafall när vi sitter vid tv:n) Så då går vi bara in och tittar på svt.se och söker oss fram till det programmet vi vill se...han hade denna dagen tröttnat på Shaun och jag förslog Bamse som han också gillar. Vi gick då in på Youtube och jag hittade Bamsesnuttar på ca 5 min..jag sätter på en snutt åt honom och går ut och fixar med maten i köket. När jag kommer tillbaka till Alexander så ser jag hur Bamse sätter på Brummelisa!!???? Jag trodde jag skulle smälla av!!! Nån hade gjort en parodi på Bamse...Detta kan låta superkul när man hör det så här men jag blev ju helt upprörd och stängde lugnt o sansat av hans älskade Bamse och satte på Fåret Shaun istället...säger bara OMG!!!!!

Glömde skriva detta i inlägget som jag skrev för en stund sen så dagens inlägg blev istället 2 dagens inlägg...



Bamse och Brummelisa kramas lääänge (en barnvänlig beskrivning på kärlek)


Kommentarer
Postat av: femman

Liiiite roligt är det ju!! Hahaha.. (Speciellt din formumering i slutet av meningen.. "...jag blev ju helt upprörd och stängde lugnt o sansat av hans älskade Bamse och SATTE PÅ Fåret Shaun istället" hahaha..)



Men ja, jag vet ju av erfarenhet, att det inte är SÅ kul direkt när kidsen sitter å kollar på nåt olämpligt :-S Nån av mina ropade när dom var 7 år eller nåt.. "det kom upp nåt konstigt på datorn".. och mitt på skärmen är där en fet jävla porrbild!! DÅ var det inte så värst jävla roligt.. Men i efterhand, känns det liiite komiskt ju :)

2009-10-16 @ 09:05:07
URL: http://femmanfem.blogg.se/
Postat av: sanna och simon

Hahahhahah vi måste bara skratta! Nu när du visat porr för din son behöver du ju inte ta snacket om blommor och bin sen! =) Puss

2009-10-16 @ 14:34:07
Postat av: Linda

Femman: HAHA nu ser jag vad jag skrivit...kul!!!

2009-10-18 @ 01:33:22
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0