Desperate Housewifes

Ja vad händer idag då? Inte mycket om jag ska vara ärlig. Veckorna går så fort och jag längtar så tills jag åker till London. Wiihhiii va kul vi kommer att ha. Jag tog en snabbprommis idag i dte fina vädret. Det e kallt men soligt och klar himmel så dte var riktigt skönt. Sen efteråt så gick jag och handlade lite mat. Hoppsan, jag glömde visst köpa blöjor...attans!! Kom på det nu när jag satt och skrev här...får inte glömma det!!! Då blir det som man säger lite KRIS...Jag ska kika in på mina vänners bloggar nu och sen ska jag slappa i soffan..Ikväll är det nytt Desperate Housewifes på kanal 5 kl 21. Får inte missa det! Ändtligen börjar alla såna där serier. Jag väntar nu bara på Prison Break också så är det klappat och klart!


Igår träffade jag min lillebror innan han skulle till jobbet och sen efter det så mötte jag upp Cecilia Hultin. Hon är gravid nu och vi har ju sååå mycket att prata om. Hade en mysig dag igår. Sen på kvällen så städade jag och Alexander och det var skönt för det var så grusigt inne. Vagnen drar ju in flera ton varje. Senare på kvällen myste jag o Sebbe i soffan och kollade på CSI Miami och sen var det CSI New York efter det. Sen Skypade jag lite och gick och la mej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0