en stilla lördag i ett kallt helvete

Idag när vi vaknade så gick vi och lekte lite ute med Marlene och hennes tvillingpojkar. Det var kallt och jävligt ute och sen gick vi hem och åt lunch o vilade middag. Jag somnade med Alexander och vaknade för en stund sen. Plutten sover fortfarande och när han vaknat så ska han och jag åka in till stan och möta upp Gustav o Lova för en fika. Ska bli mysigt! Sen blir det en stillsam kväll hemma med mina grabbs.

Igår hyrde vi film: Män som hatar kvinnor. Var bra men ganska otäck. Gillar Noomi Rapace insats. En superskådis ju!!

Nu ska jag fixa med lite grejer och sen iväg..ha dte nice!

PS! VILL HA SOMMAR ÅRTET OM!"!!!!

Kommentarer
Postat av: Ems

Jag vill också ha sommar året om!! Hatar det här vädret. Igår tänkte jag deportera mig till varmare kontinent.

Saknar dig baby. Vill sitta och fika, prata, mysa... ha hemmakvällar och middagar tillsammans igen.. som det var! Längtar till Sthlm igen. =)

2009-10-03 @ 16:03:00
Postat av: svar till Ems

JAG MED, JAG VILL OCKSÅ HA DET DÄR IGEN!!!!



Fan kom hem igen!!!

2009-10-03 @ 21:05:36
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/
Postat av: bob

har brasilianare här som har sett filmen "män som hatar kvinnor"... fast på portugisiska såklart!

Sen så läser de boken "låt den rätte komma in" ...

galet att vår kultur sprider dig!

2009-10-04 @ 00:52:18
URL: http://www.boberi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0