Ensamhet

Jag har ingen att skriva....sitter här och degar....e rastlös...nutti sover....sebbe tränar....jag tycker det e skönt att få vara själv, rättare sagt så älskar jag det...men jag vet inte....vill att min älskling ska komma hem...ensamheten knackade på dörren och jag öppnade utan att tänka mej för....Now I have to deal with it....Now I have to deal with everything....vet inte varför jag ens bloggar när jag inte har nåt vettigt att skriva om....antar att många av mina inlägg hjälper mej med olika känslor....jag e en känslosam person..på gott och ont...

Nu lägger jag mej i soffan....so long folks

Kommentarer
Postat av: johanna

Hej vännen. Hoppas du mår bra trots ensamheten. Härliga bilder du lagt upp tidigare. Hörs snart igen vännen. Nu har jag ju ditt nummer igen;)

Kramis vännen

2009-10-06 @ 20:01:25
URL: http://busungarnasmamma.blogg.se/
Postat av: Ems

Ibland är det skönt att skriva av sig lite=) Ska prata med syon idag. BARA så kan få komma hem till min Linda igen haha. Love you hun.

2009-10-07 @ 10:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0