fotografering

Jobbar nu sista natten innan jag blir långledig..härligt..trodde inte jag kunde bli tröttare än jag var igår men vet ni vad....det kunde jag! Vi har haft fotografering av våran lägenhet idag och det var jäkla meckigt måste jag säga...mycket saker som skulle bort, bland annat Nuttis saker..inga av hans saker skulle vara med på bilderna..han undrade idag på morgon varför vi hade tagit bort hans foton på kylskåpet. Hur förklarar man det för en 2,5-åring???  Men han glömde snabbt bort det iallafall. Jag var trött när jag kom hem fr jobbet men det var bara att sätta igång med det sista och sen lämnade Sebbe nutti på dagis.

Bilderna blev jättefina. Vi lät mäklaren anlita en proffsfotograf för att få så bra bilder som möjligt..wow vad de kan göra mycket. Jag fick se bilderna och imon ska vi få ett mail av vår mäklare som gjort klart allt som ska finnas med på nätet/tidningar osv..och så ska vi godkänna det innan hon sätter in annonsen. Sen är karusellen i rullning...visningen ska vara helgen efter Alla helgonahelgen..på så vis hinner många se den innan visningsdatumen eftersom hon lägger ut den redan imorgon. Spännande!

Nu ska jag återgå...längtar hem till mina killar...de sussar säkert sött i sängen hemma...myspyspojkar!!!

Kommentarer
Postat av: Catta

Hahahha.ja du hur förklarar man det för en 2,5 år-åring. Kram

2009-10-23 @ 08:13:11
Postat av: femman

Åh.. spännande! Kan man inte få länk till bilderna :D

2009-10-23 @ 08:51:02
URL: http://femmanfem.blogg.se/
Postat av: Ems

haha. mamma älskar inte dig längre... haha..

2009-10-23 @ 16:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0