getingar

Slänger in ett litet inlägg som hastigast. Jag e på jobbet och har världens hemlängtan...det kryllar av massa jävla getingar i "min" korridor...jag tror jag döör. Jag hatar getingar. Det är det värsta jag vet...de har visst byggt bo i nån vetil och natten som var så såg jag 7 st och sen pratade jag med dagpersonalen och de sa att det hade varit ca 50 st i korridoren dagen innan....what???!!!! Jag hatar det, jag vill bara hem!!! Min kollega som jag jobbar med inatt var med mej och vi hjälptes åt på den avdelningen och då kändes det mycket bättre, but still!!!!

Nu ska jag jobba vidare, stick stick från lilla mej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0