Lägenhetsvisning

Idag när jag kom hem på morgonen så sov jag ca 1,5 tim och sen väckte Sebbe och Nujtti mej för dte var dags att åka och titta på en av lägenheterna vi var intresserade av. Vi åkte dit och blev mycket besvikna. Huset låg jämte en stor rondell och ca 100 meter från E4:an....själva lägenheten var dte inget fel på men läget, OMG! Vi åkte sen vidare tilll det andra objektet och vi felt in love direkt! Vilket läge!!!! WOW!!! Vi vill ha den men jag håller det än så länge hemligt om vart den ligger. Inget e klart än så jag skriver inte det. Men kan inte sluta tänka på den....vill ha vill ha vill ha...efter visning nr 2 så gick vi till MC donald´s  och åt och det var mysigt. Nutti hade vid det laget somnat i sin vagn så han vet inte vad han missade på MD :)

Nu e jag på jobbet och ska jobba sista natten innan två nätters ledighet...jag e helt slut. Hörs! Bye bye


Kommentarer
Postat av: johanna

Så spännande med visningar och att ni hittade ngt så fort=) Ha de bäst vännen

Kram

2009-10-19 @ 08:29:54
URL: http://busungarnasmamma.blogg.se/
Postat av: Catta

Spännande =) Håller en tumme! Kram

2009-10-19 @ 09:50:41
Postat av: sanna

Kan ni inte bara ta ett spontant beslut och flytta med oss ner till Malmö istället! Det vore ju skoj! =) puss

2009-10-19 @ 13:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0