Letar lägenhet

Helgen har gått fort, men vi har haft sååå mysigt med svärmor...Det e alltid kul att få besök. Idag efter dagis så mötte jag upp Emilia och vi tog en långpromenad och det var jätteskönt!! Nu är jag hemkommen och ska äta lite lunch innan sängen väntar. Jag går på min jobbperiod inatt och sen rullar det på som vanligt. Hoppas natten blir lugn..

Igår tvättade jag upp lite grejer så att det inte ska bli så mycket nu när jag jobbar. Det blir ju lätt så med en 2,5-åring och ett träningsfreak till man:) Men nu är korgen tom och allt är ihopvikt där det ska vara.

Vi åkte sen alla in tog en fika i ett regnigt Stockholm..attans vilket oväder..ett riktigt fikaväder. Men vi gick till ett ställe på Östermalm och där var dte inte high fashion med latte precis. Ingen syrup och stämningen var mer som högfärdiga tanter med lila hår...men vi hade det mysigt ändå. När Nutti somnat så kollade jag och min darling på lägenheter. Vi vet typ vart vi vill bo och jag är väldigt inne på nyproduktion...det kostar mer och så men oj vad dte är värt det...känslan av att allt är nytt och så slipper man denna jävla budgivning...mycket skumt med många budgivningar och man vet inte alls vilka som är äkta bud och inte...vi märkte tydligt det när vi köpte denna lägenheten som vi bor i nu...spännande att leta lägenhet och nu vill vi bara komma bort från den trånga lilla 2:an.

Nu ska jag som sagt var fixa lunch och sova sen ett par tim. Inte så lätt att sova när man varit ledig i 10 nätter men det lönar sej när klockan börjar bli 03.30 på morgonen....då är dte inte läge att lägga sej ner död och begraven:)

Ha en fin dag på er och en bra kommande vecka. Jag ska försöka blogga så mycket jag hinner nu under jobbperioden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0