Linda bjuder på sej själv :=) Snyggobilder

Ja så här kul ser jag ut efter att ha sovit på dagen efter en natt på jobbet....man kan inte alltid vara på topp och se finfin ut :)))
 
Jag ångrar mej att att jag klippte lugg. Jag får aldrig nån fason på den och sen har jag virvlar...allt jag aldrig lär mej...detta är inte första gången jag gör om samma misstag. Jag kan se nån på tv som har lugg och som passar i det jättebra och vips så sitter jag i frisörstolen och jag ångrar mej eftråt som vanligt...Typisk tmej...här är luggen ostylad men bilden säger ju typ klart och tydligt att jag inte ska ha lugg då mitt hår lever sitt eget liv...

TREVLIG HELG GOTT FOLK!







Kommentarer
Postat av: emilia

alltså..jag har ju liiite udda smak men jag tycker det är skitsnyggt med luggen sådär- på riktigt! jag vill se den frillan på fikat idag! kram

2009-10-02 @ 11:27:02
Postat av: vem utger sig för att vara MIG??!!! Ems

haha, jag gillade dem! framförallt den första! ASGRYMT tycker du ska ha så. jämt.

2009-10-02 @ 11:57:40
Postat av: bob

du är ju askool, blicken i sista bilden skrämmer mig lite =)

2009-10-03 @ 04:23:33
URL: http://www.boberi.wordpress.com
Postat av: femman

Haha.. underbara bilder! Men det är bra! Man ska bjuda på sig själv, vetdu! ;)



Jag är precis likadan med mitt hår! hahaa.. gör om samma misstag gång på gång.. Hahaha.. varför gör man så?!?! Är man dum på nåt sätt? ;-)



2009-10-07 @ 10:03:48
URL: http://femmanfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0