Nu e det dags för mamma-Nuttitid

Har just vaknat och ska snart åka och hämta lillen på dagis. Jag tänkte att vi skulle ta en fika han och jag, helt själva innan vi åker hem. Bara mysa och ha det trevligt. Ikväll ska Sebbe träna så när han kommer hem så blir det ännu mer mysa..vi ska kolla på CSI Miami och bara vara. Jag e ledig inatt och det e så skönt! Var inget kul med getingar på jobbet då jag har fobi med stort F..fy fan alltså. Men natten gick bra även att dte var många larm på huset på de andra avdelninharna så var min avd lugn..

Nu ska jag klä på mej. Det e Canada Goose som gäller nu. Det e jättekallt och blåsigt och inte alls skönt även om solen skiner, men det biter i kinderna. Måste köpa en mössa snart...halsduk, vantar...Nutti har såklart allt det där men inte jag och Sebbe..kallt kallt..

Nu drar jag, men kommer säkert in o bloggar ikväll om tid och lust finns, puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0