Oj va mycket jag fick gjort idag

Idag har jag ägnat dagen till att fixa med en massa ärenden...pratat med banken och ringt en mäklare som ska komma hit imorgon och värdera lägenheten...samt att jag ringt till olika företag som bygger nyproducerade lägenheter. Vi har bestämt oss för nyproduktion och det ska bli så himla mysigt att få bo i en helt ny lägenhet...toppmoderna och fräscht...me like!

Ikväll ska vi kolla vidare på lägenheter på hemnet och på söndag så är det visning på en av de vi tittat på. Nu e man laddad ska ni veta:=) Detta är så spännande och jag e glad att jag fick tag i alla personer som jag sökte upp idag.

Vet inte vart dagen tog vägen, helt plötsligt så är kl 15.36..tog en prommis med Emilia vid 09 och sen bara rullade det på... Kollade just på en program på 4an om förlossningar. Det ger mej samma härliga känsla varje gång man ser det och jag satt i soffan med tårarna rinnandes nerför mina kinder...det är verklugen det största av allt som jag varit med om...det går inte att jämföra med nåt annat..

Våran lilla fikastund igår blev sådär. Det var mysigt när vi väl fikade och så men när vi skulle hem så blev det världens liv...mamma var genomsvettig när vi väl kom ut från fiket och sen var det bara snabbt hem och pusta ut....


Kommentarer
Postat av: Catta

Den dära maten såg gå ut =) åt nått liknade igår på Tiffanys med spenat o nån go ost =) så gott.

Ja nyprod är en härlig känsla tro mig ;) Kram

2009-10-15 @ 16:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0