Om lägenheten

Nu e jag långledig och jag njuter för fulla muggar. De två sista nätterna, ons och tor var riktigt sega och tråkiga..men det gick bra ändå. Inatt kände jag av min brist på sömn och jag hade svårt att koncentrera mej och hålla mej vaken till och med...men det funkade iallafall för Maria höll mej sällskap och pratade med mej hihi.

En befriande känsla spred sej inom mej när jag stämplade ut idag kl 07.15...nu kan jag se fram emot över 2 veckors ledighet...jag åker ju snart till London också..om 1 vecka är jag där :)))

Jag pratade lite med märklaren idag på morgonen och vi godkände bilderna som de tog igår samt beskrivningen av lägenheten så nu ligger den ute på Hemnet, DN samt fastighetsbyråns hemsida och i såna där fönster på stan...nu är dte lugnt med allt ett tag fram till visningen..

Det finns inga bilder på vår nya lägenhet då den är en byggarbetsplats fortfarande. Japp vi flyttar till en nyproduktion. Vill inte lägga ut VART här på bloggen men det är så otroligt fint där och mycket vatten. Härligt! Tänk er vitt, nytt, fräscht, tvättmaskin, tumlare, diskmaskin, inbyggd micro, svart spishäll, kakel, inglasad stor balkong längst hela sidan på lägenheten...we like a lot! Ingen som bott där innan, inget slitage. Härligt!

Det är en bostadsrätt, vi gillar inte att betala dyra pengar till en hyresvärd utan vill investera till oss själva som vi gjorde när vi flyttade till vår nuvarande lgh...vi flyttar in i mitten på dec så det blir en busy tid då ska hinna få klart allt till jul...Nutti får eget stort rum och nu ska här inredas utan dess like! MYS!!  KÄRLEK!!!


Kommentarer
Postat av: Nilla

Gud vad härligt med nytt=)/Kram.

2009-10-24 @ 09:50:22
URL: http://mirakelbarnet.blogg.se/
Postat av: femman

Bilder på nuvarande, tänkte jag faktiskt på :)



Rätt bra att flytta sådär innan jul.. för då har man liksom lite tidspress och låter inte alltför många kartonger stå i flera veckor "jag gör det sen..." :)

2009-10-24 @ 13:07:56
URL: http://femmanfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0