Skype is the Shit

Igår hade vi en jättemysigt kväll med tacos och vin. Vi tittade lite på tv och sen somnade svärmor. Jag som är nattmänniska var såklart vaken x antal timmar till och satt vid datorn. Jag Skypade med Kiril (som bl a gav mej ett ultimatum ang en grej och det sved som fan i hjärtat) x antal timmar och vid 01.40 avslutade vi samtalet...Vi två kan sitta flera timmar utan att verkligen komma fram till nåt alls...bara sitter och snackar om ingenting..eller så kan vi vara helt tysta....vi har pratat om hur länge vi snackar på Skype och även innan han flyttade...vi kunde kunde sitta i telefonen till och från hela dagarna ibland och vilka världsproblem löste vi? Inga alls...så typiskt för oss.
Jag gick o la mej och strax där på kom Sebbe hem fr sin utekväll.

Nutti vaknade tidigt, jag var knappt vid medvetandet men farmor kom in och tog honom så jag o Sebbe kunde lugnt somna om. Vi klev upp ca 08.45 men sen gick jag och la mej igen o vaknade 13.30....lite dåligt samvete fick man ju men det var skönt och nu fick Sebbe och hans mamma lite egentid..vi åt lite lunch och nu ligger de andra tre och vilar lite medans jag sitter här som vanligt...

Ikväll är det fotboll Sverige-Danmark men det ska jag inte se utan då tänkte jag gå ut och promenera med Marlene...faster Hanna kommer hit runt 18 och sen ska farmor stå för middagen ikväll..blir säkert nåt gott...

Ha en fin lördag..


Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

hallå jag mår kanon, sj?

2009-10-10 @ 15:12:07
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Ems

om jag känner dig och honom rätt fattar jag ultimatumet och håller med honom till tusen. jag ger också ultimatum! så det så.

KRAM

2009-10-10 @ 20:16:53
Postat av: femman

Skönt att sova ut lite! :)



Kram på dig tjejen.



Hoppas du får en skön söndag :)

2009-10-11 @ 08:20:53
URL: http://femmanfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0