storhandla är ju kul

Onsdag kväll och om jag ska summera dagen som gått så har den varit mestadels lugn. Tog en prommis på morgonen och sen la jag mej o sov en tim innan jag hämtade Nutti fr dagis. Det har varit varmt idag och det var jättetrevligt...Ikväll har jag o Nutti lagat pannbiffar. Blev gott och sen åt vi när Sebbe kom hem fr jobbet. Nu sover Nutti och jag o Sebbe ska kolla på tv och mysa lite i soffan innan sängen väntar..

Imon ska jag och Helena åka och storhandla på Willys. har typ inget hemma så nu behövs det allt möjligt...blöjor, välling, fylla upp frysen och kylen...tycker det kan vara ganska kul att storhandla. Man planerar veckans mat och fixar iordning och fryser in...haha är man småbarnsmamma så är man :)

Nu drar jag, bye!

Kommentarer
Postat av: femman

Haha.. att storhandla är en HOBBY jag har :-D

2009-10-09 @ 10:47:44
URL: http://femmanfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0