Tacos och rödvin med svärmor

Fredag, fredagsmys!!! Ja så är det ju...jag e ledig i helgen och Sebbe ska ut på kräftskiva och drinkbord med sitt jobb ikväll så han är inte hemma. Men svärmor är här och vi ska ha lite tjejkväll jag och sväris...mysigt! Hon kommer strax så jag ska fixa iordning lite tacos med massor med olika godsaker och så har jag varit på Systemet och handlat ett gott rött vin samt lite honungsmelon, After Eight, vindruvor och mörk choklad...tror det blir jättemysigt!
Igår var vi och storhandlade och det blev en hel del, men nu har vi så det räcker och blir över. Jag hatar att inte ha ett välfyllt kylskåp och frys...det är det värsta jag vet...men nu har jag fyllt på som sagt var...jag kommer säkert att blogga under helgen så vi hörs snart..
Jag önskar alla mina fina läsare en riktigt trevlig helg. Ta hand om er och varandra....tänk KÄRLEK...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0