Trött men blir ändå glad av kärleken som finns omkring mej

Wiiihhhiiii här kommer jag, sprallig och glad...Nej nej nej, vem försöker jag ljuga för??? Jag e trött, supertrött! E på jobbet och har sovit ganska dåligt idag...Imorgon kommer jag inte heller att få sova för vi ska på visning av en lgh...så jag får passa på att somna direkt när jag kommer hem och sen när vi e tillbaka från visningen för jag jobbar ju ytterligare 1 natt och sen är jag ledig i 2 nätter innan mina sista två nattpass ons och tors...sen heter det LÅNGLEDIGHET!!! 

Londonresan närmar sej...ska bli så kul och jag ser fram emot att komma iväg och bara ha kul med Kiril i 5 dagar. Det dåliga samvetet kan jag skippa för Nutti är hemma med mormor så han kommer ha det superbra. Känns så bra att mamma kommer och hjälper till. Hon är så fin med Alexander och hon lär ju laga mat varje dag tills Sebbe kommer hem fr jobbet...han säger ibland på skoj att jag borde vara mer som min mamma som kan passa upp på honom lite mer haha...dream on baby!

Nu ska jag återgå till jobbet, det e ju faktiskt därför som jag e här hih

Hoppas ni sover gott och snusar gött i kudden nu...saknar kudden och ett varmt täcke..fryser så in i norden. Idag när jag skulle sova så la sej Nutti hos mej och det var så härligt varmt under täcket som vi delade och jag kände hans små mjuka ben och fötter och så tog han min hand och kramade den hårt och sen somnade vi så....det är detta som kallas KÄRLEK!!! Mitt mammahjärta tog inte bara ett utan flera extraskutt!

Nutti vår finaste...


Kommentarer
Postat av: Lina

Det är bland det mysigaste som finns att sova tillsammans med sina barn. Kram på dig.

2009-10-18 @ 09:24:21
Postat av: Lina

Det är bland det mysigaste som finns att sova tillsammans med sina barn. Kram på dig.

2009-10-18 @ 09:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0