Cykel!! Skit på dej SL!

Idag på förmiddagen träffade jag Fina Emilia. Hon ska snart har bebis och det är sååå mysigt att se henne!! Vi pratade och fikade. Sen skiljdes vi åt och jag stötte på Sofie vid bussen så vi tog en cigg ihop innan jag drog hem. Ringde cykelringen ang cyklar och bestämde mej för att dte var lika bra att få det överstökat. Jag ringde till Emilia och Sonny och frågade om de kunde skjutsa mej o hämta cyklarna för de var förpackade och nermonterade. De var ändå på söder så det kom dit och hjälpte mej (FINA SÖTA NI!!)

Det blev en blå cykel till Nutti och en röd citybike till mamma:) Hjälm vore bäst att prova ut i butik för den lille mannen och jag ska också köpa en hjälm såklart! Kanske gör vi det senare idag. Barnsits ska också köpas. Han ska inte få cykeln förrän han fyller år men nu har vi den hemma. Den var fin. Han ville ha en rosa men det blev en blå. Emilia tyckte att han ska ha en rosa om han nu vill ha det. Nånstans så tar det emot att inte köpa en rosa. Det är våra fördomar om vad som är manligt o kvinnligt som föder andra fördomar. Den var iallafall en fin cykel han fick och jag hoppas han blir glad. Stödhjul var med också. Vi måste bara köpa en pinne som man kan skjuta på med för de var slut.

Det känns bra det här med cyklarna. Nu jävlar ska det cyklas! Lås måste jag också köpa. Om Sebbe orkar montera ihop min ikväll så ska jag ta mej en tur :) Ohh jag måste ha en varukorg också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0