Glad Påsk!

Nu är snart denna påsken över :) För 3 år sen var jag höggravid och gick o vaggade med 28 kg övervikt :)

Den här påsken har jag jobbat. Långfredagen, påskafton och påskdagen. På påskafton var Lova och Gustav här och åt påskmiddag. När jag kom hem på morgonen så ställde jag mej o rullade köttbullar. Det blev även Janssons frestelse, olika sillar, potatis, prinskorv, ägg, omelett mm. Jag gick sen o la mej när vi alla hade ätit. Då var jag rejält slut. Gustav o Lova var kvar här till ca 19.30. Sen stack jag till jobbet igen och kämpade mej igenom natt nr 2. Faster Hanna var också här en stund innan jag hade vaknat.

Idag har jag sovit, men inte så länge eftersom jag är ledig inatt. Vaknade runt 15.30 och sen åkte hela lilla familjen o storhandlade. Det blev en hel del så vi hade lite problem att få hem allt.

Ikväll har vi ätit fläskfilé, pommes frites och beasås med gelé till. JÄTTEGOTT! Jag har verkligen ätit mycket de här dagarna. Blir till att powerwalka som fan i veckan :) Har fortf inte använt min nya cykel. Den står där så vackert på balkongen. Det var föresten snökaos (nästan) idag när jag åkte hem fr jobbet. Jag blev såklart skitdeppig då jag trodde våren var på gång. Men nu är det mesta redan borta. Inget som kommer ligga kvar.

Sebbe sitter nu o tittar på hockey och jag sitter här. Ska snart gå ner till Konsum o köpa cigg o lite godis till Johan Falk som börjar kl 21. Värsta filmmyset ju!

Sebbe var o fixade nytt mobilt bredband fr 3. Han förlängde sitt abonnemang. Jag kunde inte göra dte med tanke på att det stod i hans namn. Nu funkar det bättre. Jag kan gå runt i lgh utan att bli urkopplad. Hoppas bara det håller.

Nu ska jag kila. Bilderna fr London kommer. Har inte fått dem av K än. De har visst inget internet där på Cypern så jag får vänta till de är åter i Sthlm.

Kram på er och hoppas ni alla haft en härlig påsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0