Leggings are not pants, so cover you ass

Det är verkligen superinne med leggings i år igen. Jag själv har x antal. Det är ett lite finare alternativ än mysbyxor (som är dte mest skönaste man kan bära). Så leggings är ett fint alternativ för mej. Hur skönt är dte med jeans efter att man testat leggings (som man med fördel kan gå runt i var som helst och ändå inte klassas som sunkismorsa) Jeans är snyggt och kommer alltid att vara inne och helt rätt, men bekvämligheten är ju lite sisådär. Nu finns ju alla möjliga leggings, de i jeanstyg som har lite tjockare tyg med den där typiska jeanssömmen, vi har räfflade leggings, bomullleggings, leggings med genomskinligt tyg längst sidorna, leggings med skinndetaljer på låren, hellackerade leggings. You name it! Jag är galen i dessa underbara ting och man kan ha det likväl till vardags som till fest. MEN...ja dte finns ett men...varför går man helt plötsligt i leggings och en KORT tröja som inte täcker ändan??? Det är gräsligt! Tjockare leggings, fine! Det kan vara ok. Men inte i tunna bomullsleggings!!!! Man kan dagligen se tjejer som har linnen som slutar över rumpan. Och nej, det är inte snyggt om bakdelen så skulle tillhöra Jennifer Lopez! Cover you ass ladies!!! Lägger in en bild på såna leggings som jag ÄLSKAR!!!! Och nej, det e inte helt ok att ha kort tröja till dom heller...kanske till halva men inte en mm längre upp!!


Mina favoriter med lite tjockare tyg!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0