Tisdag, en härlig dag

Idag hade vi en superbra morgon. Jag trodde det skulle bli kaos med tanke på att Alexander inte somnade förrän kl 23.30 (!!). Han kunde inte sova utan satt i sin säng helt tyst och när Sebbe gick in vid 22 och skulle titta till honom så bara satt han där helt tyst och funderade på nåt. Vi tog upp honom och sa att han fick komma upp till oss om han var lugn o stilla i soffan. Det var han också o vi tittade allihopa klart på Johan Falk. Sen sa vi att nu var dte dags att gå o sova och Alexander gick snällt in i sin säng och somnade på 2 sekunder :)) SÖTISEN!

Jag har fikat med sötnosen Emilia Schörling idag. Det var ca 2 veckor sen vi sågs och det är lång tid för att vara oss. Lilla Nathaniel var med såklart och jag gosade med honom mycket. Han är bara 6 månader och Alexanders favorit:) Han vill alltid hålla i honom o han är alltid så försiktig med honom. Jag hängde med dem ett par timmar och sen åkte jag hem o fixade lite. Vilade 1 timme och hämtade Alexander tidigare från dagis. Vi gick o gungade och sen gick vi till vattet o kastade stenar. Det tyckte han var superkul. När vi gungade så skulle han bestämt gunga på den stora gungan och jag sa: släpp inte taget nu gubben. Nej då, sa han. Sen såg han en katt och glömde att hålla i sej. Han flög i luften men slog sej inte. Jag fick lite smått panik men försökte lätta upp det för han tittade på min reaktion. Började inte ens gråta :) Älsklingen!

Nu ligger han i soffan o slöar, har ätit massa pannkakor med Nutella så hans lilla mage är helt full nu. Sebbe ska träna idag så han blir nog lite sen. Så nu ska jag gå o mysa med min lille pojk.  Lägger in lite bilder från idag när jag o Emilia var o fikade, men först två sötbildre på lille nutti:


Finast i världen


Nutti med sin Fåret Shaunryggsäck som jag köpte i London



Emilia och jag



Nathaniel och jag



Moi




Moi



Moi

Kommentarer
Postat av: Jenny

Snyggo snyggo,, vill pussa dig...♥

2010-04-09 @ 13:28:15
URL: http://eamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0