Leopardklänning

Måndag kväll och jag sitter här och gör just ingenting...har tittat på tv, närmare bestämt CSI Miami och CSI Las Vegas...tänt massa ljus och myst i soffan. Det e gottgott:)

Idag har jag träffat Emilia och Sonny och vi har fikat o haft oss. Mysigt! Promenerade sen hem och tog det lugnt. Vilade lite innan dte var dags att hämta Sasha. Sen rullar det på liksom, slängde i en tvätt i maskinen, middag och lek som sen avslutades med ett långt bad för lillen, då jag även tog hand om det som var kvar av tvätten.

Pappa kom hem sent för tunnelbanan var kass igen så det var ersättningsbussar som gällde. Det har snöat idag nästan hela dagen (till min stora besvikelse). Jag hade hoppast på att våren var på väg...men hoppas det snart försvinner. Dock ser det inte lovand eut när jag tittar ut genom fönstert för det är snöoväder nu :(
Slänger in en bild på mej själv mitt i inlägget för att vara lite extra ego :) Bilden tog jag idag när jag vaknat o ätit frukost och delar nu med mej till er kära vänner



Idag sprang jag in en snabbis på Gina Tricot och tittade på en klänning i leopardmönster. Den är riktigt läcker men samtidigt är jag fundersam på om det är too much...men i såna situationer är dte bäst att ha fina Kiril. Han om någon kan sånt där...om vad man ska ha och inte...han sa att man visst kan ha en sån klänning om man har svarta leggings till och ett par ballerinaskor. Han avrådde méj från att ha leopardmönstrade leggings till hihi..jag ska kanske köpa den trots allt? Vi får se.

Nu ska jag återgå men skriver nog lite imorgon igen
PS! Vi fick upp gardiner i Sashas rum och i köket. Tjocka väggar är bara förnamnet...1 timme per fönster. Hjälp alltså! Men hoppas vi ska kunna få upp alla gardinstänger i helgen. Jag e sugen på att köpa nya gardiner nu. Även nya lakan har jag sett. Älskar såna där "räfflade" tyger på lakan. Helt underbart! De jag såg var i vitt med rosa små rosor på. Jätteromantiskt :)


Kommentarer
Postat av: sanna

KÖP KLÄNNINGEN! Du kommer va assnygg i den! (Håller med kiril om att skippa leopardmönstrade leggings till =))

2010-03-01 @ 22:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0