lite allt om inget

Har jobbat inatt och det gick bra. Hade gärna velat vara hemma inatt men dte är bara att åka dit och se glad ut. Jobbar sen hela helgen och det är dte västa av allt. Hatar att jobba helger. När alla andra går med systempåsar, handlar god mat och kanske lite nya fräscha blommor att ha på bordet. Ohh det e tungt att släpa sej till jobbet då. Då vill jag vara hemma med min familj..Men nu är läget som det är och jag antar att jag ler medans jag går från jobbet på måndag morgon :)

Har sovit bra idag på dagen. Kanske för att jag glömde sätta på ljudet i min mobil. Hade 4 missade samtal så det var ju tur att inte dagis har ringt. Har alltid mobilen på ljud utifall de ringer ang Alexander men då vaknar man ju så fort nån annan ringer också...lite segt dock för dte är ju ändå min natt även om klockan är 12 på dagen. Så ni kära läsare: skicka gärna sms. Jag ringer alltid upp :)

Igår innan jag drog till jobbet så stannade jag på Vivo och köpte med en bulgursallad med kräftstjärtar. Ta mej tusan va det är gott! Idag blir dte dock sushi. Har ju blivit lite avskräckt vad gäller sushi sen i fredags :=) Men nu ska vi upp på hästen igen! Berättade för Kiril om att jag kanske nu inte kunde äta sushi mer för att jag associerar det till ont i magen (skitont!!). Då sa han att jag kunde titta på medans han åt det haha. Jag lär ju inte vara sen att doppa laxen i soyan!

Idag efter dagis var det pannkaka på menyn. Med Nutella såklart! Alexander äter så bra och det gör gott i mitt hjärta. Man ser att han lägger på sej lite. Han kan behöva det hihi. Men nu är han jätteduktig!

Nu ska jag återgå. Sebbe kommer snart hem fr jobbet och jag ska slappa i soffan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0