softa i soffan är soft

Idag har jag en dag alldeles för mej själv och jag njuter till fullo. Jag bloggar lite, zappar mellan kanalerna på tv:n, ska lägga mej o sova lite sen. Sov inget bra inatt så jag är trött. Men nu är jag här och är mer än sugen på att blogga lite och hålla er uppdaterade om vad som händer. Tycker faktiskt att jag har blivit flitig på blogganden på sista tiden.

Har just ätit sparrissoppa och nybakat bröd. Det var riktigt gott. Efter dagis så gick jag en skön powerwalk. Det var inte så mycket power i dag men jag gick iallafall :)

Är sugen på att köpa ny badrumsmatta och nya badlakan/handdukar. Vet inte vilken färg bara (i-landsproblem?) Grönt? Rosa? Rosa skulle dock inte Sebbe gilla:( Badrummet är ljust så vilken färg som helst passar.

Köpte fina tulpaner. De är inte som vanliga utan mer spetsiga. Jättefina faktiskt! Bild kommer här:


Lite suddigt blev dte visst men de är superfina

Jag fyndade orkidéer för ett tag sen. Tro dte eller ej men 39 kr st kostade de på Konsum. Har dem i köket. Tänkte att de säkert dör snart men jäklar vad liv dte äår i dem:) En bröt jag av av misstag när jag skulle planera om lite till annan kruka. Den tackade mej genom att vissna på två röda...men den andra står kvar och blommar. Tycker väldigt mycket om orkidéer. Det är så myket liv i dem (om de är blommiga och utslagna såklart!).
Städade hemma igår och har toaletten kvar. Orkar inte ta dte nu. Väntar tills ikväll. Då ska jag slänga in en maskin. Va coolt att "bara slänga i en maskin". Slippa tvättstugan är guld värt!

Här kommer en bild på leopardklänningen som jag kollade på. Hittade även en annan vit/blåblommig klänning i samma modell.


En osminkad sanning


Kommentarer
Postat av: E

ja, spetsiga tulpaner är jättefina! Jag tror de kallas papegojtulpaner? Jag är också på jakt efter nya handdukar! Nästa månad får gå ut o shoppa lite! =)

Puss

2010-03-11 @ 16:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0