En härlig dag

Hello folks, idag har jag varit en flitig myra. Städat, tvättat, shoppat, ätit glass i solen. Tack sötaste finaste Alexander för idag/ikväll. Jag tog det väldans lugnt fram tills på eftermiddagen. Då satte jag igång och hämtade lillen på dagis, sen bar det av till Sveavägen och hämta ut mina kroppsoljor, vi åt glass och handlade lite. Gjorde även ett par ärenden och sen hem o lagade pannkakor med sylt. Sen städade vi som attans, tvättade som galningar och gjorde det så fint så. Alexander hjälper mej alltid med städningen genom att köra med sin röda Bobbycar bil efter dammsugaren. Han var på strålande humör och sen var det dags för lite välling och bad och sen tandborstning och de sedvanliga rutinerna. Nu sover han sött. Bäddade rent i alla sängar och jag bara älskar doften av sköljmedel som sprider sej.

Pappa har tränat ikväll men kom inte så sent ändå. Vi har softat och nu ska vi kolla på lite play TV. Ha det fint o sussa sött! Det ska jag göra :)


MOI



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0