Moln, sol, moln, sol, moln

Ja så har dagen sett ut. Kallt i luften men ändå lite värmande när solen tittade fram. Lämnade på dagis och sen gick jag o köpte skalbyxor till Nutti. Mörkblåa från POP. Hade likadana förra året fast i röd färg. Helt suveräna. Köper inte POP, förutom när det gäller deras ytterkläder. För oss passar dem allra bäst.

Sen en snabbdejt med Emilia och lilla bebben i magen. Vi satt vid Trekanten och jag köpte en bulgursallad och coca cola zero som smakade mums i solen när vi satt där i gräset. En hel del folk har vågat sej ut i parker och det är så härligt. Sen hem en sväng och sen hämtade jag Alexander på dagis. Vi gick först in till MC Donalds och köpte lite käk till lillen. Han åt med god aptit. Gick o köpte hårfärg sen. Pratade med Kiril att jag vill färga o han gav mej tips och osv. Så efter dagis åkte vi o handlade färg och duschcreme.

Sen hem, lagade middag. Hemmagjorda köttbullar och potatis. Sebbe tränade idag efter jobbet så jag o nutten har hängt och haft en mysig eftermiddag/kväll. Sebbe kom just hem och lillen ligger fortf vaken (!) i sin säng. Han ligger helt tyst där inne men somnar inte...ska gå o mysa med Sebbe i soffan. Sen blir dte nog att titta på lite Desperate Housewifes på datorn. Det går på tv nu egentligen men Sebbe skulle titta på nån fotbollsmatch. Nu ska jag återgå, men ha det så gott!

PS! har inte kommit på nåt bloggnamn än. Spinner vidare på det. Lägger ut den nya adressen här inne innan jag byter så ingen missar :)

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0